marți, 2 iunie 2009

DESPRE MINE

Mie imi place foarte mult sa ma joc pe calculator si sa navighez pe internet.
Pentru mine urmatorul pas este scoala
Mie imi plac anumite materii la scoala:gegrafie,romana si informatica.
Imi place foarte mult sa calatoresc cu parintii mei in anumite locuri.
Imi place foarte mult sa citesc carti si sa studiez.
Referitor la scoala:Sunt un baiat cuminte cuminte la ore si nu deranjez profesorii.
Nu am obiceiul sa comentez cu profesorii nici in cazul in care sunt neindreptatit.
Sunt un elev care ii place sa invete la scoala si am numai note bune.
Imi place sa ma plimb cu bicicleta si sa pescuiesc.
Sunt un copil ca totii copiii.
Imi place sa descarc jocuri de pe internet si sa le fac sfarsitul ca de exemplu jocurile cu impuscaturii:delta force,freedom fighters etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu